بایگانی روزانه: فوریه 4, 2008

کلاس اولیها

بالاخره شروع شد، خودش هم چه شروع شدنی!

اولاً که صبح حالا به دلایلی مجبور شدم زود برم،

عینهو بچه کلاس اولیها که هول هستند، ساعت 7 و نیم دانشکده بودم،

رفتم برنامه رو نگاه کردم که ببینم کلاس آمار کجا تشکیل میشه،

که دیدم کلاً یه جابجایی اساسی تو برنامه رخ داده،

1-    کلاسهای ساعت فرد همه یه ساعت عقب رفتن و زوج شدن،

2-    یه واحد دیگه اضافه شده به نام مبانی کارآفرینی،

هیچی دیگه. . .

 رفتیم محلی که کلاس باید باشه،

و حالا هی بشین که استاد قراره بیاد!

خب معلومه استاد تو این برف از خونه اش در نمیاد،

ما جوجه دانشجوهای ساده. . .

 بعدش دیگه رفتیم تو دفتر اداری بست نشستیم

که به یکی یکی استادها زنگ بزنن ببینن میان یا نه!

آخرش هم بی نتیجه برگشتیم عین بچه مثبتها سر کار،

خداییش این دو ساعت مرخصی حروم شده ام رو باید این استاده جوابگو باشه!

ولی خب کلاس کامپیوتر عصر تشکیل شد و ما هم باز عین بچه مثبتها رفتیم،

آخه این یکی دیگه حیاتی بود،

 قرار بود امتحان بگیره که هرکی نمره بالایی آورد درس رو حذف کنه!

امتحان نگرفت ولی احتمالاً من یکی این درس رو حذف کنم!

😉